Hello world! ;-))

Здравейте на всички!!! Казвам се Ива, на 27 години съм и живея и работя в София. Радвам се, че посетихте блога ми и се надявам да намерите интересни неща тук. Преди години бях създала друг блог, но ентусиазмът ми да го поддържам с времето намаля и в един момент просто спрях. Надявам се че сега, след почти 5 години, съм изградила достатъчно воля и търпение и ще го обновявам по-често. Та, какво ще публикувам тук? Ами, имам доста обширни интереси и веднага щом нещо интересно привлече вниманието ми ще го споделя тук. Като цяло се интересувам от здравословен начин на живот (вегън съм) и повечето от публикациите ми ще са свързани с това. Ще споделя и някои рецепти за вкусни изкушения, свързани със суровоядството. Освен това се интересувам от спиритуализъм и духовно развитие, и ще пиша ревюта на книги, филми и др. на тази тематика. Разбира се, всичко останало, което по някакъв начин ми се е сторило интересно също ще попадне тук, така че, очаквайте включвания, забавлявайте се и ще се радвам да споделяте мнението си за нещата, които пиша! Love, Light & Peace!!! ;-))

~ by aerphis on May 18, 2010.

2 Responses to “Hello world! ;-))”

  1. Хайде, честито и успех😉
    И най-важното, гледай да пишеш редовно🙂

Leave a Reply

 
